Pizza de casa

Dupa cativa ani in care n-am mai vrut sa aud de pizza pentru ca am vazut-o zilnic la petrecerile de copii, iata ca a venit vremea sa mi se faca dor de ea si chiar sa -mi doresc sa o fac chiar eu. Am incercat sa-mi aduc aminte cum facea mama pizza taraneasca acasa cand eram in liceu si mergeam acasa in weekend de la internat. Nu-mi pot aduce aminte prea multe decat ca era tare buna...Un aluat crocant luat de la painea de casa si tot felul de ingrediente din gradina...Plus un sos de rosii gustos....

Azi mi-am luat inima -n dinti cum s-ar zice si am facut si eu o pizza. Iata ce a iesit

Ingrediente pizza de casa:
Ingrediente pentru aluatul de pizza:

  • 700 gr de faina;
  • un plic de drojdie uscata;
  • 100 ml de lapte
  • o lingurita de zahar;
  • apa calduta
  • 2 lingurite de piper
  • 1 ligura de sare
Ingrediente pentru toping-ul de pizza
  • jumatati de ardei rosu, ardei verde, ardei capia;
  • tot felul de branze si cascaval;
  • 200 gr salam pt sanvish si pieptul de pui de casa pe care l-am fiert intr-o supa;
  • sos de tomate panzani, sos bulion
  • porumb fiert;
  • masline negre fara samburi
pizza, ce bucătăresc, bucataresc, retete, retete de pizza, retete cu aluat, pizza de casa, pizza taraneasca, retete cu resturi de mancare, idei de cina, 

Cum am facut pizza de casa.
Intr-o cana mai mare am pus 25 ml apa calda si 100 ml lapte + drojdia si zaharul. Le-am amestecat si am lasat sa fermenteze drojdia. Apoi le-am turnat peste faina si le-am framantat. Am lasat aluatul la dospit cam 30 de minute pana am pregatit ingredientele pentru toping. Apoi am impartit aluatul pentru 2 tavi si l-am intins in ele, peste hartie de copt. Dupa care am asezat ingredientele pregatite initial. Am pus pizza in cuptor timp de 30 de minute, la 180 de grade. 

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta