Paste cu brocoli si iaurt

Am gasit niste brocoli tare frumos la piata si nu prea stiam cu sa-l gatesc. Eu nu sunt mancatoare de brocoli dar pentru bebe am spus ca voi incerca sa-l introduc in alimentatia noastra. Am avut o inspiratie de moment si a iesit ceva tare bun si simplu de facut.

Ingrediente necesare:

  • 100 de gr de paste (eu am folosit niste taitei marunti unguresti);
  • cateva bucatele de brocoli
  • galbenus de ou fiert.
  • putin unt
  • putin iaurt.

retete cu brocoli, retete cu iaurt, retete cu paste, mancare bebelusi, meniu bebelusi, retete bebelusi, diversificare, BLW, idei retete usoare bebelusi, mancarici de bebelusi, mancare bebe, retete rapide bebelusi, retete sanatoase bebelusi, retete cu oua, retete cu unt, ce bucataresc, bucataresc, cu andrei in bucatarie, retete sanatoase, retete gustoase, retete rapide,


Cum se prepara "Paste cu brocoli si iaurt". Se fierb separat pastele 5 minute, oul 10 minute si brocoli  10 minute. Se topeste putin unt si se adauga brocoli taiat marunt. Apoi pastele  si galbenusul de ou. Se amesteca. Pentru a fi mai cremoase se adauga cateva linguri de iaurt.
retete cu brocoli, retete cu iaurt, retete cu paste, mancare bebelusi, meniu bebelusi, retete bebelusi, diversificare, BLW, idei retete usoare bebelusi, mancarici de bebelusi, mancare bebe, retete rapide bebelusi, retete sanatoase bebelusi, retete cu oua, retete cu unt, ce bucataresc, bucataresc, cu andrei in bucatarie, retete sanatoase, retete gustoase, retete rapide,

retete cu brocoli, retete cu iaurt, retete cu paste, mancare bebelusi, meniu bebelusi, retete bebelusi, diversificare, BLW, idei retete usoare bebelusi, mancarici de bebelusi, mancare bebe, retete rapide bebelusi, retete sanatoase bebelusi, retete cu oua, retete cu unt, ce bucataresc, bucataresc, cu andrei in bucatarie, retete sanatoase, retete gustoase, retete rapide,


Pofta buna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta