Chiftelute din ton si dovlecel la cuptor

Ca orice mamicam de cateva luni am inceput sa ma informez cu privire la idei de mancari pentru copil. Am inceput sa -mi placa si acum le "inventez " eu cu ce ingrediente am prin casa. Azi am facut chiftelute.

Ingrediente necesare:

  • o conserva de ton
  • o jumatate de dovlecel
  • 1 ou
  • cativa catei de usturoi
  • o felie de paine inmuiata in lapte sau apa;
  • 3 linguri de ulei de masline
  • piper
  • frunze de patrunjel.


Cum se prepara "Chiftelute din ton si dovlecel la cuptor".  Incalzim. cuptorul.
Pregatesc tonul, razuim dovlecelul si il scurgem de apa. Peste acestea adaugam doi, trei catei de usturoi pisati, un ou si o felie de paine inmuiata. Adaugam condimente daca dorim. Apoi le amestecam pana avem o pasta fina.
Le formam chiftelute si le asezam intr-o tava cu hartie de copt. Apoi le ungem cu ulei de masline. Le lasam la copt 20 de minute pana se rumenesc.
diversificare, retete, retete cu ton, retete cu dovlecel, BLW, retete bebelusi, mancare bebelusi, meniu bebelusi, bucataresc, ce bucataresc, ce papa andrei, gatim pentru bebelusi, idei retete bebelusi, idei retete mancari sanatoate, mancare sanatoasa, mancare gatita in casa, mancare la cuptor, mancari rapide pentru bebelusi

diversificare, retete, retete cu ton, retete cu dovlecel, BLW, retete bebelusi, mancare bebelusi, meniu bebelusi, bucataresc, ce bucataresc, ce papa andrei, gatim pentru bebelusi, idei retete bebelusi, idei retete mancari sanatoate, mancare sanatoasa, mancare gatita in casa, mancare la cuptor, mancari rapide pentru bebelusi


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta