Cand esti insarcinata timpul incepe din nou sa treaca mai incet, lucrurile se reaseaza

Zilele acestea am realizat ce placuta e aceasta perioada.
Toata lumea in jur emana sentimente pozitive; Se bucura pentru noi...
Daca pana acum cateva luni nu ne mai ajungea timpul...Eram intr-o continua alergatura, iata ca a reinceput ca timpul sa treaca mai incet, eu sa ma misc mai incet :) Si cu toate acestea, sa rezolvam tot ce avem de rezolvat.

E asa tare perioada asta! Pana nu de mult aveam chef de distractie, de iesiri in oras pana tarziu, Satisfactia mea era sa prind contracte care sa ma provoace la tot felul de servicii. Apoi, pur si simplu nu mai gaseam satisfactie in nimic din ceea ce odata ma hraneam sufleteste - munca mea...
Am ajuns sa simt ca este timpul ca viata mea profesionala sa treaca pe locul doi si sa-mi doresc sa am un copil. Acesta sa fie motivatia mea pe viitor...Bucuria si satisfactia mea.
Dumnezeu ne da intotdeauna ceea ce dorim la timpul potrivit...Doar atunci cand suntem pregatiti sa putem sa le facem fata provocarilor.

Intretimp am aflat ca vom avea un baietel...Perioada initiala cu greturi a trecut. Am reinceput sa am energie:)...Numa bine ca trebuie sa ne organizam nunta.

E o perioada frumoasa, intensa. Zi de zi alergam prin oras sa punem tara la cale, sa ne vedem cu oamenii, sa mai taiem ceva de pe lista de facut pana la ziua cea mare.

In plus, ne cautam si "casuta visurilor".

:) Ma amuz gandindu-ma ca la inceput de an pe lista mea de facut nu erau atat de multe lucruri importante....Iata cum, zi de zi sunt surprinsa cat de multe facem....Cred ca pana la sfarsitul acestui an vom avea familia noastra si casa noastra si copilul nostru....O noua viata :)...Toate acestea se petrec ca un miracol frumos sub ochii nostri. Norocul a dat peste noi si din niste tineri care deja nu-si mai gaseau linistea si armonia vom avea din nou motivatie de a trai frumos in viata asta si motivatie pentru ce sa ne zbatem in lumea asta....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta