Prima luna de sarcina


Draga Bebe,

prima ta luna a trecut atat de repede ca nici nu am realizat ca se petrece ceva in corpul meu.

Inaite de asta am inceput sa ma ingrijorez ca nu mai apari. Scurte momente dar au aparut niste semne de intrebare...Apoi ne-am propus sa ne linistim si sa ne bucuram de viata asa cum este ea...Bine am facut...Pana nu de mult nici nu ne gandeam la acest aspect al vietii. Acum ca ni s-a aprins beculetul nu cred ca este necesar sa facem un caz din asta.

Prin luna mai aveam mici simtome (sani sensibili si cosuri foarte marunte pe care nu le-am mai avut pana acum..+ intarzierea menstruatiei...) M-am gandit sa fac un test de sarcina....Intre alergaturile cu pregatirile de 1 iunie, Ziua copilului m-am decis sa ma opresc pentru o clipa si sa fac testul...Asa se face ca in 9 mai, o dimineata frumoasa cu soare, fara sa-mi mai iau inima in dinti, mi-am facut testul si in cateva minute ma vedeam cum saream prin casa de bucurie!!!   De aceasta data erau doua liniute....YUPII!!!
Sub privirile lui D.  zburdam de bucurie ca s-a intamplat minunea...Apoi ne-am calmat. Aveam asa de multa treaba....Se apropia 1 iunie...
test de sarcina, bebe Flueras, vreau bebe, bebe, vine barza, insarcinata, viata are gust, prima luna de sarcina, sarcina, viitoare mamica, asteptam barza, motive de bucurie, teste de sarcina, vrem un copil, viata are gust


Bebe a fost tare greu sa ma abtin si sa nu spun la nimeni aceasta bucurie insa ne-am gandit sa mai asteptam cateva zile, pana merg la medic, sa-mi confirme...

Deja stateam sa ma gandesc cand o sa vi pe lume, in ce zodie o sa fii....ce nume sa iti gasim...

Am inceput sa am o cutie pentru tine, in care adun lucrusoare mici, de bebe....inca de anul trecut...

Parca as vrea sa fii baiat....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta