Glume, bancuri



- Pentru obezitatea dumneavoastră e nevoie doar de o ușoară gimnastică.
- Vă referiti la genoflexiuni, domnule doctor?
- Nu! E suficient să dati negativ din cap când vi se aduce mâncare…

*


Dialog "luminat" :-))) - Citirea contorului de curent electric
-Buna ziua, nu v-am gasit acasa in data de .... va rog sa ne comunicati "cititul" la lumina.
-Stiti, am contor nou si....sper sa va spun corect ce scrie...
-Va ascult...
-23, doua puncte, 39, doua puncte, 13. (23:39:13).
-V-ati uitat seara tarziu, nu?
-Da....(vocea mea interioara: "De unde stie asta?")
-Da....aceasta este ORA...nu consumul...

*
"Nu e vina mea ca am gresit exercitiul...Creierul este un muschi! E vina lui ca n-a vrut sa se contracte." emoticon smile (A., 12 ani)


Doi internauți clujeni povestesc pe Facebook:
- Ai văzut ce furtună a fost afară?
- Nu.Trimite-mi și mie linkul!

*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta