A treia luna de sarcina

Draga Bebe,

deja simt in fiecare zi ca existi la mine in pantec....

Am greturi in timpul zilei si seara cel mai mult....Chiar azi este una dintre cele mai sensibile zile....Nu vreau sa exagerez dar deja imi vine sa dorm ziua si daca nu fac asta nu mai pot munci...

Am cate o foame de lup de zici ca n-am mancat de o saptamana...Stai linistit, mananc cand am nevoie, de toate, cate putin, chiar si daca am greturi ..eu tot mananc...(si dude de pe jos am mancat)....Asta ma mira de tot..

Au trecut deja 10 saptamani ...Ultima data cand "te-am vazut" aveai 6,5 cm ....Acum nu stiu cat ai mai crescut

O perioada tare placuta....In jurul meu toata lumea se bucura pentru noi, emana energie pozitiva...Suntem inconjurati de dragoste si afectiune...

Ma uit in oglinda din cand in cand si ma faci sa ma simt frumoasa...

Am mai stat eu si m-am gandit si poate ca totus daca o sa fii fetita va fi si mai bine....Acum deja nu mai conteaza ce o sa fii...Sananatos sa fii, cred ca asta este cel mai important..

Binenteles ca a inceput de ceva vreme perioada cu alergatura pe la analize, statul la cozi...Dar nu mai conteaza...Cand ma gandesc la tine, ma inseninez....

Oare ce nume sa ai? Ma gandeam ca daca o sa fii baiat, as vrea sa te cheme Andrei (suna bine, este romanesc si imi place de mult...) Daca o sa fii fetita, nu stiu....poate Oana sau Maria...Ce spui? O sa vedem ce spune si tatal tau iubit....Daca o sa fii fetita il las pe el sa-ti aleaga numele....:)

Pana una, alta, am inceput sa ma mai informez cu privire la sarcina, bebelusi, perioada de travaliu...Nu pot sa zic ca ma ingrozesc dar poate ca e mai bine ca unele lucuri sa le descoperi, sa nu stii de ele...

In general ma simt bine...Insa sunt momente cu greturi neplacute. Mai am si zile in care sunt tare obosita. Ma pun sa dorm...eu mereu dormeam cand eram bolnava...

Pentru ca a fost o sarcina dorita, toate senzatiile pe care le traiesc le accept, ma asteptam sa le am si imi aduc bucurie.

M-am ingrasat umpic dinaite asa ca acum am o scuza...Nu mi-a crescut uterul insa nu ma mai inchei la pantaloni...picioarele mi se umfla mai des si cel mai frumosi imi sunt sanii...Wow!!! Ma simt tare bine si atragatoare!

Deja esti un mugure la mine in pantec...Traiesc perioada in care tu micutul meu, prinzi contur...Cele mai importante organe si parti ale corpului tau mic, acum se dezvolta...Ce minune!!!

a treia luna de sarcina, bebe, bebe Flueras, bebe pe drum, insarcinata,sursa poza http://www.suntgravida.ro vine bebe, Totul despre a doua luna de sarcina. in timpul sarcinii, despre sarcina, evolutia sarcinii, fetus, minune la mine in pantec

Ultimele doua saptamani au fost cele mai "grele" ca sa spun asa. Am avut o stare permanenta de somnolenta...oboseala fara sa fac mare lucru...Am dormit ziua cat n-am dormit in viata mea. Starea de greata m-a insotit toate dupa amiezile si seara, cel mai mult. Nu pot decat sa ma bucur ca nu am un job stabil..Nu stiu ce faceam daca trebuia sa merg zi de zi la munca...Dormeam la birou....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta