A doua luna de sarcina

Draga Bebe,

timpul trece asa de repede...Deja am inceput sa am greturi si sa mor de foame, ceea ce este bine, inseamna ca tu cresti incetisor in burtica mea.

Pana la 1 iunie n-am avut timp asa de mult sa ma gandesc la tine...Eram prinsa cu munca...Insa s-a gandit tatal tau mai mult si a avut grija de mine...In scurtele pauze intre alergaturi insa imi era greata uneori si asta ma facea sa-mi aduc aminte ca existi, esti acolo..... Abia am asteptat momentul  de a ajunge la medic si dupa, sa dau vestea la toata lumea ca minunea s-a intamplat!

Tare as fi vrut ca de Ziua copilului sa fac anuntul....(I-am spus doar prietenei mele din Deva, Iulia) iar noaptea, dupa ce-am ajuns acasa de la Evenimentele de 1 iunie, ti-am anuntat matusa ...care s-a bucurat imens si te-a facut " Fasole Mica". Ne-a si felicitat pentru "Fasolea noastra mica".

Deja isi facea planuri cu privire la tine...Si ea ar vrea sa fi baietel...(Asa ne-a apucat pe noi, fetele...poate pentru ca noi am fost fete...Ni se pare ca poate viata ta ar fi mai "usoara" daca ai fi baiat..)

In cateva zile am gasit ragaz sa ajung la medic, unde ti-am vazut pentru prima data pulsul...Doamne, ce minune! Tu traiesti acolo la mine in pantec! O senzatie de nedescris! Regret ca Dan a fost la munca si n-a apucat sa te vada insa sper ca la urmatoarea vizita sa ne bucuram impreuna de acest miracol....
a doua luna de sarcina, bebe, bebe Flueras, insarcinata, minunea din pantecul meu, perioada de sarcina, vine barza, poza de la ecograf cu bebele meu, viata are gust , vom avea un bebe, motive de bucurie in viata, 

Apropos, am aflat ca ai aproape doua luni deja, puisor mic....(Asadar vei veni pe lume mai repede cu o luna decat am crezut)....

Am inceput sa-i  anuntam pe cei dragi ca urmeaza sa vi pe lume...Nici nu sti ce bucurie creezi...

Draga Bebe, esti asteptat...

P.S. Am avut un scurt moment in care m-a luat teama...Nu stiu, asa ..teama de schimbare, de cum va fi....cum se va schimba viata mea...cum o sa ne descurcam in postura asta de parinti....A fost scurta ;)

Dintre simtomele de sarcina pe care le-am trait au fost greturi, durere si sensibilitate mare a sanilor...O si sa nu mai spun de miros...Mi s-a dezvoltat de 3 ori mai mult...orice simt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta