Frustrari



Mergeti la scoala prieteni, priviti prezentari teoretice in power point, dati teste si examene memorand informatii, tone, de care nu veti avea nevoie niciodata, luati o diploma pe care nu v-o va cere nimeni niciodata si dupa 10-20 de ani de scoala, in care ati devenit niste buni executanti de referate si proiecte inutile predate la termen, cu zero abilitati reale necesare pentru viata reala, timp in care v-ati mintit ca aceste eforturi sunt pentru binele vostru candva in viitor, asezati-va pe o piatra si intrebati-va urmatoarele lucruri:
- cum am ajuns sa nu am bani in buzunar?
- cum am ajuns singur si depresiv, sau intr-o relatie toxica?
- cum am ajuns sa am 30 de kile in plus?
- cum ajuns sa fiu plin de ura pentru toti care reusesc ceva in viata?
- cum am ajuns sa prefer sa vina sfarsitul lumii si sa crapam toti decat sa mai traiesc privind cum altii razbesc si eu mananc chipsuri si ma uit la emisiuni tampite la TV?
- cum am ajuns sa nu mai traiesc viata reala, cu julituri, aer curat in natura si dragoste si sa le inlocuiesc cu o realitate virtuala ce imi ucide spiritul?
- cum am ajuns sa stiu atat de putine despre mine si atat de multe despre greselile semenilor mei?
Pune-ti intrebarile astea si apoi fa-ti bagajele. Urmeaza o noua zi de scoala.

sursa Pera Novacovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta