Am ajuns sa traiesc fericita pana la 30 de ani si viata de acum incepe! :)

Ce zi minunata!!!

Cata lume s-a gandit la mine....

Ce de cadouri..ce de mesaje frumoase! ce de mesaje pozitive! :) ce sentiment placut sa stii ca o multime de oameni s-au gandit la tine....ce bine te simti cand esti in centrul atentiei!

la multi ani, 30 de ani, am ajuns sa traiesc fericita pana la 30 de ani, ganduri la 30 de ani, ziua mea, urari, 30, 30+, pana la 30, zi minunata, ce zi minunata, cadouri, ganduri, urari, aniversare, zi speciala, viata acum incepe, amintiri frumoase, viata are gust

google mi-a urat la multi ani de ziua mea, surpriza de la googlela multi ani, 30 de ani, am ajuns sa traiesc fericita pana la 30 de ani, ganduri la 30 de ani, ziua mea, urari, 30, 30+, pana la 30, zi minunata, ce zi minunata, cadouri, ganduri, urari, aniversare, zi speciala, viata acum incepe, amintiri frumoase, viata are gus


Am mai primit si un mesaj mai neobijnuit: "Fiica mea Ada Cercel va invita sa o urmariti pe ProTv la Romanii au Talent vineri, 10 aprilie, incepand cu ora 20.30. Este cadoul ei de Sarbatori pentru tine si prietenii tai. Paste Fericit!

Nici Mangu nu a uitat de mine si Adela. Multumim! :) :*




Asa cum mi-am propus am petrecut cam 3 zile si 3 nopti....:) in reprize, alaturi de cei mai dragi oameni din viata mea (am mancat bine, ne-am distrat bine si am dansat bine )....






Dragii mei prieteni apropiati si virtuali va multumesc pentru mesajele si gandurile frumoase de ieri. M-ati facut sa ma simt speciala, frumoasa, deosebita, iubita, apreciata...M-ati incarcat cu energie pozitiva. Va pup si va imbratisez pe toti....Sarbatori fericite, alaturi de cei dragi!:*

Dumnezeu ma iubeste! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta