De recitat solemn la inceperea zilei de munca

Am gasit intr-un e-mail mai vechi, de prin 2008, cred, un text amuzant. Poate circula pe atunci pe hi5

De recitat solemn la inceperea zilei de munca
Iubesc biroul meu fără lumină!

Mă simt în el ca vulpea-n vizuină!

Iubesc mobila gri, plină de praf,

Dulapuri burdusite, hârtii vraf.

Concediul nu-l iubesc de fel !

Nici nu mai vreau s-aud de el!

Nu trebuie să dorm! Nu vreau să am odihnă!

De nu muncesc, deloc eu nu am tihnă !

De munca mea sunt fericit,

Nimic atâta-n viată n-am iubit !

Iubesc computerul fereastră

Cu scăfârlia lui albastră.

Iubesc sedintele mai lungi

Când am în creier cifre, dungi.

Iubesc, vă spun acu' din nou,

Să stau o viată la birou!

Îmi place munca! As munci

Mai mult în fiecare zi.

Nu vreau salariu! Nu vreau stimă!

Mi-ajunge critica drept primă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta