Abia am asteptat sa se termine toata agitatia asta aiurea

"Gata? S-a terminat? Vom veni acum acasa? Mi se pare ireala inocenta celor care chiar cred ca lupta pt viitorul copiilor nostri. Sunt in continuare consternata de bucuria romanilor iesiti in strada. Rad cu lacrimi...sau mai bine spus plang in rasete (reactie involuntara si isterica la ce vad si aud). Gabriela Sas

Sunt la asentiment cu Gabi.

Duminica m-am dus la vot doar pentru a-mi exercita dreptul. Sunt scarbita de toata campania. Sunt scarbita de toata propaganda asta falsa.

Daca la primul tur am mers aproape convinsa ca o sa votez pe cine trebuie. (Nu ma uitasem defel la tv si nici informatiile de pe internet nu-mi erau clare. Pur si simplu, m-am dus influentata de prietenii mei din jur mai mult....

In turul doi am spus ca vreau sa dau dovada de mai multa maturitate, vreau merg mai "informata" la vot ca sa votez "contient. Am stat cu nasu pe calculator....Am stat sa -i vad pe cei doi confruntandu-se la televizor....Am stat sa ma gandesc la toti cei care iasa in strada pentru ca vor schimbare....Personal, n=am putut sa ies pentru ca nu am simtit ca trebuie sa fac eu asta...Nu am simtit ca daca voi face asta voi aduce ceva schimbare....

Inainte de votul turului II, in urma confruntarilor televizate am ramas prost impresionata...Daca inaite stiam ca unul nu e bun si ca tre sa facem orice pentru ca el sa nu ajunga...Orice ar fi....dupa confruntari si dupa ce am vazut niste documentare, am ramas cu un gust amar....celalat nu se pricepea defel...nepregatit, neinformat, raspundea aiurea la intrebari..  sau amana raspunsurile......Rece ca o stana de piatra...Am simtit ca nu ai pe cine vota....Incredibil, nu intelegeam de ce oamenii il vor cand de fapt era clar si pentru oamenii simpli, ca era doar o marioneta pusa in fata noastra.....

Gretos tot ce s-a intamplat saptamana trecuta....Sa nu ai tu pe cine vota....Sa te duci la vot doar pentru a vota contra.......asa ceva....

Oare traiesc eu in bula mea? Nici acum nu inteleg de ce a trebuit sa iasa din nou oamenii in strada cu gandul ca o sa le mearga mai bine copiilor si pensionarilor lor....Alegand pe unul sau pe celalt nu gasim rezolvare la problemele noastre de 25 de ani....Acestea sunt doar niste tapi care au onoarea de a da vina pe ei de acum incolo inca 4 ani....Mii de romani vor prefera in continuare sa ramana plecati in tari straine, pensionarii se vor bucura in boala lor de pensiile mici iar tinerii care raman aici se vor sbate zi de zi sa munceasca si sa se "descurce". Tot in Romania vom fi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta