Test ... de sarcina

Acum ma amuz.

Acum cateva minute stateam cu strangere de inima si stomac mic in asteptarea liniutelor roz...

De vre-o doi ani am simtit ca vreau un bebe.
De un am s-a intensificat aceasta stare.

De cateva luni am si cu cine sa-l procreez.

De cateva saptamani am si inceput munca placuta de comun acord :)

De cand mi s-a sugerat sa fac un test am trait o senzatie de bucurie amestecata cu teama.

De doua zile am amanat sa intru la farmacie.

De cateva ore mi-am luat inima in dinti si am cumparat un test.

Am mai amanat doua ore...(din motive "tehnice")

Ce senzatie!!!

Primul test....doar o liniuta...asta e. Altii se chinuie ani de zile. Era culmea ca la noi sa se petreaca lucrurile atat de repede....

Deja ma vedeam cu sticla de Giusto :))).ca sa dam vestea cea mare...cum o sa ma asez eu la casa mea, cum o sa -mi creasca burtica, cum o sa-mi cumpar jucarii pentru bebele meu....Cum o sa cumpar lucrusoare mici....Cum o sa fiu mangaiata pe burtica....Cum o sa (re)citesc povesti.........cum...viata mea o sa renasca!

Uuu, ce senzatie! Parca in cateva minute cursul vietii mele poate sa se schimbe....poate sa se indrepte spre ceva mult mai profund. Sa traiesc si mai intens, la un alt nivel....

Imi place din ce in ce mai mult ideea si visul meu. Nu ma vad mireasa dar mamica ma vad.

Sunt gata sa fiu mamica chiar daca am momente cand ma cuprinde un sentiment de teama, de necunoscut....

test de sarcina, primul test de sarcina, viata are gust, cum ar fi sa fiu insarcinata, vreau bebe, sunt gata sa fiu mamica, vreau sa fiu mamica, bebe, vreau bebelus, viata are gust, senzatii tari, trairi, vise si dorinte, planuri de viitor, viitoare mamica



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta