Eu cu cine votez?

Inspirata fiind de un dialog amuzant de pe facebook si din alte discutii si articole online, chiar am tot amanat sa-mi exprim parerea referitoare la vot, dar iata ca am si eu o parere:).

candidati la vot, cu cine votez, ponta, udera, iohanis, imagine de pe facebook, tariceanu, monica macovei, funar, despre vot, voturi din 2 noiembrie 2014, candidati la presedentie 2014, eu cu cine votez, pe cine sa votam, despre candidati la vot, candidatii la presedintie 2014,Alegeri prezidenţiale 2014,Mircea Amaritei ,Victor Ponta,Elena Udrea,WilliamBrinza (Partidul Ecologist Roman) Mircea Amaritei (Partidul Prodemo), precum si candidatii independenti Teodor Melescanu si Monica Macovei.Dan Diaconescu,Gheorghe Funar,Corneliu Vadim Tudor,Szilagyi Zsolt ,Kelemen Hunor,Constantin Rotaru

""- Dar de ce-s așa mulți? "[...].
- Ca să ai de unde alege!! (
Hedi Hoka)

Pentru ca nu ma pricep la politica, televizor nu am si de pe internet am parte zilnic de cate o pastila referitoare la alegerile din 2014 sub forma de rugaminti si indicatii pretioase. Acum, in prag de alegeri prezidentiale, inaite cu cateva zile sa merg la vot stau eu si ma intreb, precum cunoscutul personaj a lui I.L.Caragiale, "Eu cu cine votez? :)

Eu care mai am tangenta cu stirile,, mai stau online, mai am prieteni.....am o scoala si pregatire, sunt din generatia tanara care ar trebui sa contribuie la luarea deciziilor, nu?....Ma trezesc ca nu cunosc oamenii care o sa ne conduca tara. Si cati mai sunt ca mine.....Cu totii preferam sa ne vedem "de treaba", atat timp cat nimeni n-ar "treaba"cu noi....Din cand in cand, cand stam la cozi sau suferim de pe urma politicilor, mai dam vina, ne descarcam......si ne vedem in coninuare de "treaba". Dar oamenii saracii, pensionarii, tinerii....ei, mama, cum inteleg ei toata "politica"asta?

Ca sa nu ma lungesc, stau umpic si cuget ...Stau si ma uit la pozele distinsilor candidati. Vreau sa vad ce stiu eu despre ei....O sa fac un mic brainstorming, sa vad si eu pe ce baza voi merge la vot. De mers, merg! Vreau sa profit de dreptul meu!

Nu vroiam sa incep cu el dar asa e poza:d...Victor Ponta. Nu-l cunosc pe omu asta, pe bune! Dar cand ii aud numele ma ia asa o stare, nu stiu unde.....Habar n-am de ce mai mult am vazut mesaje negative despre el, parodii si habar n-am de ce acestea ii fac pe oameni sa-l cunoasca si mai bine.... Cert este ca peste tot in tara asta e plin de bannere cu el,...Oriunde intorci capul, domnul Victor e prezent. Imi este teama ca o sa ajunga printre primii. De ce mi-o fi teama? Iar nu stiu....

  Klaus Iohannis. Nenea asta e roman? O matusa m-a pus sa semnez o hartie unde era numele lui? Am zis hai sa fac o fapta buna. Si eu am umblat din usa in usa cu chestionare......O fi bine, o fi rau? Pot semna hartii cu mai multe nume ale candidatilor? Stie cineva daca semnez o hartie sau 20?Initial am auzit ca e tare la Sibiu. Apoi dintr-o "sursa mai apropiata" am auzit ca nu prea si-a facut treaba la Sibiu....Acuma eu pe cine sa cred?

Elena Udrea. Aceasta domnita Barby mereu prezenta in parodii alaturi de Base. Imi placea acolo unde era, la partid, cand misca cate ceva de acolo si era mediatizata. Parca ma facea mandra ca o femeie face ceva in tara asta. Acum, cu toate ca sunt femeie, ma intreb ce sa caute o femeie ca presedinte? Sa fiu eu mai traditionalista? Sa-mi fie mie ciuda ca femeie ca domnita asta s-a ajuns si sa nu suport aceasta idee? Nu o vad toata ziua la cratita dar nici ca presedinte. Of...

Kelemen Hunor. Am auzit de el. Nu-mi spune nimic. Nu stiu nimic. E bine sa aiba si minoritatile un reprezentant. Oare chiar ar fi posibil sa fim condusi de un ungur? Pe bune? (Nu am nimic cu ungurii, chiar mi-s dragi,...unii mai mult ca altii).

Dan Diaconescu. Un pitic grizonat care vorbeste pe nas la televizor si are impresia ca misca mase. O fi miscat pe cei cu masa musculara si umpic de creier?

Teodor Melescanu. L-am vazut de cateva ori la tv. Palid, nu-l vad sa faca mare branza cu tara noastra. Nu stiu nimic altceva despre el dar imi permit sa ma exprim pe blog.

Doamna Monica Macovei a iesit de undeva din ceata, brusc. Nu stiam nimic despre ea pana cand o gramada dintre prietenii mei din lista de facebook (si am aproape 4000), au inceput sa strige mai cu gura mare, mai silentios ca merita votata. Pana acuma nu am auzit nimic aproape de ea. Si de cateva saptamani bune o vad intre mamici, o sa vad ca face "treaba "te miri pe unde.....mediu....scoli, si alte zone unde se gasesc "prietenii mei".....Of, of...mai, mai....intre adolescenti....Femeia asta brusc, face minuni, frate! Mai, mai ca ma gandesc sa intru in turma.....Ce sa fac...Doar sunt si eu oaie....Asta numa petru ca nu stiu ce sa fac. Niciunul dintre candidati nu m-a facut sa simt ca merita sa am incredere in el. Ca ajungand el la putere va face ceva, vizibil contructiv pentru noi, tara asta. Brusc prezenta peste tot si recomandata cu caldura....E femeie. O femeie la putere? Pe bune?

De Constantin Rotaru n-am auzit nimic in viata mea. Nici nu stiu cum arata. Cum as putea sa -l votez in aceasta situatie, oare? Doar asa, ca sa -mi exercit dreptul la vot, sa ma aflu in treaba.

In aceeasi oala este si domnul William Brinza, Mirel Mircea Amaritei si Zsolt Szilagyi....Nu i-am vazut. N-am auzit de ei. Iata ca se apropie alegerile si sunt oameni din lista de care nici n-am auzit....Incearca si ei, nu stiu ce.....O fi ceva important la cv sa apari in lista candidatilor. Ma gandesc ca or avea si ei sustinatorii lor.....

Corneliu Vadim Tudor. Domnul acesta cred ca si din mormant se va intoarce ca sa candideze la presedentie. Imi place ca nu se lasa. Poate acum cativa ani putea sa mai faca ceva....Gura mare facea sigur.... Dar acum, imi este teama ca ar fi cam depasit de situatie.

Nu in ultimul rand, Gheorghe Funar. Ma gandesc ca se cam plictiseste la pensie si vrea sa mai iasa din cotidian. Ce curaj sa vrea sa se bage intre haitele din Bucuresti. Cred ca ramane pana la urma sa se bucure de pensie pe meleagurile clujene:).

Daca am omis pe careva, sa ma ierte. Am facut asta pentru ca nu-i cunosc.


Stau si ma uit ce stiu eu despre oamenii acestea. Care dintre ei e mai potrivit ca sa ne conduca tara noastra draga? :) Zambesc. In minte imi trece acum ideea ca oamenii astea de fapt, oricare ar iesi la vot, vor fi doar tapul ispasitor. De fapt toate se petrec undeva in spate si spre ei doar vom arunca cu noroi  si vom scuipa atunci cand vom simti nevoia sa dam vina cum ne-am obijnuit deja, fiind mult mai simplu decat sa facem ceva. Asadar, daca stau bine sa ma gandesc, nici acum, dupa ce vad ca prea multe nu stiu despre ei....Inca tot nu m-am ajutat sa fac pasul mai usor.....

Cred ca voi proceda in 2 noiembrie la vot precum fac atunci cand toti copiii vor sa fie voluntarii mei la jocuri....Voi face o numaratoare, ca sa nu se supere nimeni. Daca sunteti in acelas impas ca si mine, numaratoare e simpla:

"O bobica, mazarica, pic-poc, pica!"

Succes la vot!;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta