Fac eforturi sa te uit si sa merg mai departe.

Cu cat se indeparteaza zilele de acea zi in care ti -am spus ca imi este frica.....parca povestea noastra se transforma doar intr-o amintire departata....De mult traita si parca nu de noi si totusi.....

Au fost cateva momente lunile acestea, scurte, dar sincere, in care simteam ca as vrea sa te revad....Imi era dor....Nu stiu exact de ce imi era dor...De tine, de noi, de momentele noastre frumoase....Pur si simplu imi era asa de dor ca ma durea. Am vrut sa te sun sa vad ce faci........As fi vrut atat de mult sa ne vedem, macar asa, in trecere.....sa-ti aud vocea, sa te simt umpic aproape...Nu stiu...........Apoi m-am oprit.

Iti merge bine. N-avea sens sa te sun. Exista posibilitatea ca tu sa nu vrei sa ma vezi si atunci s-ar fi triplat agonia mea.

In plus, am incercat sa-mi vad si eu de viata mea. In felul meu, am si reusit.

Doar ca am momente cand imi aduc aminte de tine brusc. Fie realizez ca se pot intampla lucrurile si mai bine, Fie realizez cate scapari am avut eu in relatia noastra. Cat de paralela eram cu ce se petrecea.....Cate lucruri as fi putut face si n-am facut. Cate lucruri as fi meritat sa mi se intample si nu mi s-au intamplat pentru ca mereu am avut bariere...personale si nu numai.....

Fac eforturi sa te uit si sa merg mai departe. Desi nu pare, cred ca asta fac.

Ma surprind cu o multime de obijnuinte acumulate pe parcusul timpului...Ma surprind facand aceleasi greseli iar si iar.

Soarele se pare ca a aparut pe strada mea mai repede decat m-as fi asteptat. Acum incerc sa ma bucur de viata din nou. Sunt surprinsa de felul in care vad viata acum. Sunt surprinsa de ceea ce mi se intampla si ma bucur. Chiar incerc sa ma bucur de fiecare moment.


Un comentariu:

  1. Cate filme romantice vezi intr-o zi? De unde atata dramatism,treci peste experientele neplacute si continua-ti viata,nu-ti mai plange singura de mila.

    RăspundețiȘtergere

părerea ta