Dezavantajele singuratatii

In general suntem oameni sociabili si cred cu tarie ca suntem facuti pentru a trai intre alti oameni ca si noi. Noi nu am fost creati sa traim singuri. Iar eu am simtit asta la propiu de cateva ori.

Desi sunt bine venite momentele cand ne retragem sau ramanem singuri, timp in care ne putem odihni, ne putem recapata fortele, Putem avea grija de noi mai mult acordandu-ne atentia de care avem nevoie, ne putem revedea viata si analiza....Putem trai din amintiri sau ne putem face noi sperante si planuri de viitor....Aceste momente nu pot dura foarte mult, cel putin in cazul meu. Mereu am crezut ca tot ceea ce-mi doresc de la viata, toate planurile mele sunt realizabile (pentru ca asa mi le-am conceput) dar sunt legate de oameni....Sunt legate de oamenii din jurul meu....Nu prea am cum sa-mi ating scopurile fara ajutorul lor.

Mai mult, pe plan personal, singura parca as exista doar pe jumatate. Parca as fi incompleta. Pe parcurul perioadei mele de singuratate am descoperit cateva dezavantaje ale acesteea

1. Casa mea era mereu goala.  Dupa ce plecau musafirii casa mea brusc sa racea. Ramaneam intr-o liniste deplina, care de multe ori, ma apasa. Cautam motive sa ies. Dar la intoarcere, nimeni nu ma astepta acasa..Luminia era stinsa. Intram si casa era goala.

2. Mereu ramanea mancare. Daca stai singur nu ai cum sa gatesti doar pentru o singura persoana. Mai mult, nu prea ai pofta de mancare daca esti singura in casa sau mananci aiurea, numa tampenii. De cele mai multe ori mananci in oras. Poate chiar cu cineva. Bine, ca solutie, gatesti si chemi prietenii la tine ca sa mancati impreuna...Dar de cate ori poti face asta?

3. Noaptea cand te pui la somn, e un frig si pe parcursul noptii suferi ca nu te tine nimeni in brate cu drag.....Dimineata tot singura te trezesti....Sa nu mai spun de lipsa activitatii sexuale care daca lipseste o perioada mai lunga de timp poate sa duca la frustrari sau compromisuri facute aiurea.

4. Te duci singura la evenimente unde deja toti prietenii tai au parteneri. Tu esti singura. Nici cu cine dansa nu ai decat daca faci eforturi sa gasesti persoane singure, ca tine pe acolo....Dar nu intotdeauna iti place sa flirtezi sau compania oricui....Mai mult, parca se simt prietenii tai ciudat ca nu stiu cum sa ti acorde atentie, sa nu te simti singura.

5. Platesti singura chiria si cheltuielile.  Cu un partener de viata ai putea imparti toate astea.

6. Trebuie sa te descurci singura cu toate problemele care apar prin casa. De reparat sau schimbat cate ceva, platit facturi, gatit, spalat vase, haine, facut curatenie. Bine, stiu ca oricum majoritatea le faci singura ca femeie fiind, baietii nu prea se baga, dar totus, atunci cand fac parte din viata noastra, se implica si ne ajuta. Cel mai mult vedem asta dupa ce iasa din viata noastra.. Atunci realizam ca totus s-au implicat.

7. Esti cautata de persoane care nu te intereseaza.

8. Poate faci niste compromisuri sa iesi cu persoane care nu iti plac doar pentru a nu sta singura in casa. La final simti ca ai pierdut vremea aiurea.

9. In excursii sau calatorii te duci singura. Asta inseamna de multe ori niste cheltuieli mai mari sau sa imparti cheltuielile cu oameni noi.

10. Iti lipsesc o vorba buna, mesaje de apreciere, momentele de tandrete, timp petrecut in compania cuiva care te iubeste si te apreciaza pentru ceea ce esti. Imbratisari calde ...Un zambet. Sentimentul acela de siguranta. Siguranta ca ai pe cineva in viata ta, esti parte din viata cuiva, cineva te iubeste, te asteapta acasa, face lucuri pentru tine cu drag. La randul tau, faci pentru el diferite lucruri.
dezavantajele singuratatii, singuratate, care sunt dezavantajele de a fi singur, cum e sa fi singura, lipsuri, incomplet, singuri, singura, abundenta, fara partener, fara iubit, viata singura, viata mai frumoasa in doi, motive pentru a nu f singura, motive pentru a nu fi singur, motive pentru a nu trai in singuratate


Din punctul meu de vedere, cu totii meritam sa fim iubiti si sa ne petrecem viata in compania cuiva drag, cu care sa crestem si sa evoluam, sa ne bucuram cu adevarat de viata asta frumoasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta