Destinul aduce zambetul pe fata mea din nou....

Nici daca planuiam de la inceput nu cred ca ne puteam intalni asa de frumos.....Iata ce minunata poate sa fie viata asta....Dupa cateva luni in care am avut grija de mine, am iesit, am facut lucruri pe care mi le-am dorit de ceva timp, dupa ce am socializat si binenteles, m-am implicat in diverse lucruri marunte, iata ca, intamplator, ai aparut din nou in viata mea.....

Ce ciudata poate sa fie viata asta. Intr-un loc in care n-am mai fost niciodata, acolo, la ora la care eu ma aflam in intariere.....Erai peste drum....

Cred ca nu o sa uit niciodata reactia ta...reactia noastra atunci cand ne-am ravazut.....Timpul a stat in loc pentru cateva secunde .....

Ce tare, sa revezi pe cineva pentru care odata, parca intr-o viata anterioara, aveai sentimente, te topeai.....

Acum erai mai frumos ca atunci.....

Mi-ar place sa ma bucur an de an de acest sentiment unic. 

Si mai tare mi se pare faptul ca am avut "curajul" de a ne revedea....Desi eu mi-am propus ca anul acesta o sa ma distrez si o sa profit de toate oportunitatile care imi apar in cale, bune pentru mine, desi la inceput eram stapaniti de temerile experinetelor anterioare, se pare ca anii au trecut peste noi si ne-am mai maturizat......Lucrurile au luat o intorsura atat de frumoasa pentru noi....Vietile noastre singure s-au intalnit iar acum par a merge pe acelas drum lin, plin de bucurie.....Daca atunci, demult, eram necoapta, eram (imaturi), cred ca acum, dupa 7 ani, suntem facuti unul pentru celalat. Parca am avut nevoie de ceva timp pentru a ne pregati unul pentru celalat, pentru a ne sti bucura de momentele care vor avea sa urmeze.....

In fiecare zi ma faci sa ma simt fericita. Multumesc! :*

Ce miracol! Destinul ne-a adus din nou impreuna...:)




viata are gust, intalnirea destinului, intamplari unice, indragostire, relatii vechi si noi, un nou inceput, inceput de iubire, relatie noua, viata noua, drum comun, dragoste, dragiste la prima vedere, iubire, partener iubitor, destinul nostru, destinul ne-a  adus din nou impreuna.citate cu poza, mesajul zilei
Nici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta