Avantaje de a fi singura

De cand am devenit adolescenta si dupa, cand am devenit o tanara plina de speranta, rare si scurte au fost momentele in care am fost singura. Mereu am fost genul de persoana care nu a suportat singuratatea. Pentru asta daca se intampla sa raman singura, mereu apareau ocazii in care  in viata mea au intrat diferite persoane, mai mult sau mai putin potrivite, dar carora le faceam loc pana la urma si cu care m-am bucurat de viata o perioada scurta sau mai lunga de timp (perioade in care, poate uitam de mine, sa mai am grija de mine personal)......

Cu toate acestea fiind singura am realizat cateva avantaje pentru care se merita ca din cand in cand sa ramai singura, doar tu cu tine....

1. Incepi sa vezi lucrurile in realitate, sa le constientizezi la rece si sa profiti mai mult de asta, sa te raportezi la viata ta si la felul in care iti organizezi viata pentru viitor cu alti ochi.

2. Singura am reusit sa -mi revad prietenii si sa petrec mai mult timp cu ei;
Ba,  mai mult, am reluat iesirile cu fetele. Am profitat de toate petrecerile de burlacite (suntem in perioada aceea, cu nunti :) si iesirile in club cu fetele sunt memorabile!

3. Singura am reusit sa am mai multa grija de mine, sa fac lucruri pe care mereu mi le doream si mereu amanam sa le fac in detrimentul altor activitati comune, poate; M-am inscris la diferite cursuri si workshopuri. Cand esti intr-o relatie nu neaparat ti se interzice sa te duci dar parca mereu alegeam sa stau cu el...El n-avea bani, chef sau stare necesara...Prefera altceva...Uitam sa mai am grija de mine, sa avem activitati doar pentru mine si iata ca a venit vremea sa pun accent pe viata mea si pe peroana mea....

4. Singura te poti duce unde vrei. Nu mai dai explicatii la nimeni si nu mai depinzi de nimeni, Am fost in concediul mult visat inca de acum 2 ani. Mereu amanam si amanam cu diferite motive. A fost mai bine decat ma asteptam.....Nu mai trebuie sa ia decizii cei doi oameni din relatie si sa apara frustrari si suparari. Am decis singura si am si actionat asa cum am crezut de cuviinta. M-am bucurat toata vara de oportunitati si toate situatiile care au aparut. Super, super! Era sa uit cum este......Se merita!

5. Singura poti sa iei decizii importante pentru viata ta fara sa te mai raportezi la partener. Puteam sa plec din localitate, sa-mi schimb domeniul de activitate sau programul de munca fara sa vad cum sufera ca-l las pe locul doi, ca nu-o acord atentia de care are nevoie si fara sa ma gandesc ca afectez bugetul comun....

6. Mai mult, singura am putut sa -mi administrez banii mai usor. Nu am mai avut cheltuieli in plus sau minusuri. Am putut sa-mi achizitionez lucruri pe care mi le-am dorit, sa merg in concediu sau la diferite evenimente, fara sa ma simt presata sau contransa de diferite ganduri sau griji.

7. Am scapat de mici certuri, reprosuri sau crize de gelozie. Cand esti singura nu ai parte de asa ceva. Nu am avut asfel de obiceiuri si am si uitat cum este ....Dar am realizat ca poti flirta linistita, poti sa profiti de perioada asta si sa te bucuri cand esti admirata, fara sa au mustrari de constiinta ca partenerul tau sufera sau este deranjat....\

8. Nu mai faci compromisuri. De cand am ramas singura nu m-am mai stresat sa gatesc bine,  Daca amvrut sa lenevesc, am lenevit si nu am mers la parinti, Nu am stat acasa cand prietenii meu s-au dus la eveniment, Am vrut sa mananc ceva, am mancat. Am vrut sa ma imbrac cumva, m-am imbracat. Am vrut sa ma tund, m-am tuns si cred ca lista poate continua.

9. Timpul liber este doar al meu. Fac ce vreau cu el...Daca vreau sa lenevesc, lenevesc, daca vreau sa citesc, citesc, daca vreau sa calatoresc undeva sau sa ies cu prietenii, fac asta fara probleme.

10. Nu in ultimul rand, scapi de starile acelea in care te chinuie diferite ganduri. Cum vede el relatia? Ma iubeste lafel de mult? Ma iubeste?, Cand o sa ma ceara? O sa ma ceara vreodata?, O sa avem un viitor impreuna? O sa avem copii? Flirteaza cu alte femei? O fi el persoana potrivita? Daca nu e, cum sa fac sa rezolv aceasta problema, sa ies din ea?, etc.

Pana la urma sa fi singura nu e moarte de om. Mai mult, poate sa fie chiar foarte bine pentru tine. Cu o jumatate de gura pot sa spun ca te poti bucura de singuratate.....Este binevenita mai ales cand ne aflam in relatii toxice care ne fac mai mult rau decat bine....

singuratate, avantaje de a fi singura, motive pentru a fi singura, cum e sa fi singura, oportunitati, singura, fata singura, cat de bine e sa fii singura, bucura te de singuratate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta