Scrisoare de adio


Draga iubitule,

Nu mai e mult, adica e ..Ai plecat....Chiar si asa, cred ca aceasta e ultima scrisoare pentru ca mi-a mai ramas un singur lucru sa -ti spun. Nu-ti cer sa-ti aduci aminte chestii sau sa ma ajuti cu ceva, cum obijnuiai mai mereu. Sunt convinsa ca te vei descurca fara mine si eu fara tine....Da, putem avea grija si singuri de noi, unul fara celalalt...

Vreau doar sa-ti spun cat de mult m-ai atins, cat de mult mai schimbat.... m-ai transformat....M-ai facut femeie iubindu-ma si pentru aceasta cred ca-ti voi ramane vejnic recunoscatoare. Daca-mi poti promite ceva, promite-mi ca atunci cand vei fi trist sau nesigur, sau iti vei pierde complet increderea, vei incerca sa te vezi prin ochii mei.

Iti multumesc pentru onoarea de a-mi fi prieten drag,  iubit, logodnic...Nu am regrete. Ce norocoasa sunt! Mi-ai implinita viata dar eu sunt doar un capitol din viata ta. Vor fi mai multe. Sunt convinsa.
Nu te teme sa te indragostesti din nou!

                                                                                                                                    Ioana

P.S. Te voi iubi mereu in felul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta