Momente de respiro

Mereu ma trezesc intre ganduri.....O multime de ganduri imi invadeaza mintea pana cand obosesc...e o altfel de oboseala....o oboseala care nu se aseamana cu cea fizica......Privirea ramane nemiscata ca si cand ochii nu mai au putere sa se miste, sunt clintiti spre ceva ce nu exista, spre infinit. Cateva secunde bune te uiti in gol, nu este nevoie sa vezi ceva anume....este minunat! Cateva secunde ai reusit sa-ti scapi creierul de ganduri. Se odihneste. Apoi, brusc, o raza de soare te loveste lin si te "trezesti" din nou intre miile de ganduri care te furnica.....

M-am trezit singura....Imi place sa cred ca urasc singuratatea..Nu o suport...Cu toate acestea comportamentul meu de mii de ori ii determina pe cei din jur sa ma lase sigura....

Da, am nevoie de asfel de momente pentru a ma restarta....Pentru a o lua de la capat....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

părerea ta